مجله اینترنتی

پاکت فلایر، پاکتی ضدآب و مستحکم

پاکت فلایر

کاربرد پاکت فلایر و تعریف آن

بدلیل تقاضای زیاد بازار برای بسته بندی و ارسال محصولات به شکل های مختلف صنعت پست و بسته بندی نیز تنوع زیادی را در پاکت پستی فراهم کرده است تا فروشگاه ها و آنلاین شاپ ها هم بتوانند مناسب ترین پاکت را با توجه به محصول خود انتخاب نمایند.

اگر به دنبال خرید پاکت پستی باشید به احتمال زیاد اسم پاکت فلایر را زیاد شنیده اید پاکت پستی فلایر یکی از جدیدترین تولیدات پاکت پستی میباشد. در این مقاله با ما همراه باشید تا با این پاکت پستی و کاربرد پاکت فلایر بیشتر آشنا شویم.

پاکت فلایر، پاکتی ضدآب

جنس این پاکت پلاستیکی میباشد، لایه بیرونی آن سفید رنگ و لایه داخلی آن به رنگ مشکی است. استحکام در برابر پارگی مقاومت در برابر نفوذ آب و همینطور محرمانه بودن پاکت فلایر باعث پرطرفدار شدن آن در بازار میباشد.

پس اگر سلامت بسته برای شما مهم میباشد بهتر است از پاکت فلایر استفاده نمایید زیرا با داشتن ویژگی های بالا احتمال آسیب رسیدن به محتویات پاکت به مقدار قابل توجه ای کاهش میبابد.

این پاکت پستی گزینه ای مناسب برای ارسال پوشاک حجیم مانند پالتو و کاپشن میباشد. زیرا پاکت ها وزن و حجم کمی دارند و موقع ارسال هزینه ارسال کمتری نسبت به سایر پاکت ها دارند.

ویژگی های پاکت فلایر

  • مقاوم در برابر نور و رطوبت
  • استحکام در برابر پارگی
  • درب پاکت دارای چسب با چسبندگی بالا
  • حفظ محرمانگی
  • قابلیت نوشتن بر روی آن

جابجایی راحت بدلیل وزن سبک

کاربرد پاکت فلایر

کاربرد پاکت فلایر، پاکتی محرمانه

بدلیل لایه داخلی مشکی رنگ این پاکت پستی نور اجازه عبور به داخل آن را ندارد و دیدن محصول از داخل امکان پذیر نمیباشد این ویژگی باعث شده که از پاکت های فلایر به عنوان پاکت محرمانه یاد کنند. این پاکت ها از کشسانی بالایی برخوردار هستند و براحتی پاره نخواهد شد. کشسانی بالا به همراه ضد اب بودن این پاکت باعث پر طرفدار شدن پاکت فلایر شده است.

انواع سایز بندی پاکت فلایر

پاکت فلایر آ۳: طول ۴۶ و عرض آن ۳۰ سانتی‌متر.

پاکت فلایر ب۴: ابعاد تقریبی آن ۴۰در ۳۰.

پاکت فلایر آ۴: ابعاد تقریبی آن 33 در 23 سانتی متر.

 

به طور کلی پاکت فلایر آ3  بزرگترین و پاکت فلایر آ5 کوچک ترین نوع بسته بندی میباشد.پاکت های بزرگتر برای ارسال پوشاک بسیار مناسب میباشند . اگر قصد ارسال مدارک و یا اوراق اداری را دارید میتوانید از پاکت فلایر آ4 استفاده نمایید.

پاکت فلایر را از کجا بخریم؟

برای خرید پاکت فلایر کافیست با توجه به محصول پاکت خود را انتخاب کرده و براحتی پاکت را در تعداد دلخواه از آقای پاکت سفارش دهید. همچنین اگر سوالی در رابطه با محصول داشته باشید میتوانید با شماره هایی که داخل سایت قرار گرفته با کارشناسان مجموعه ارتباط برقرار کنید. امکان خرید از سایت و یا سفارش از طریق شبکه های اجتماعی برای شما عزیزان فراهم شده است.

پاکت فلایر

 

قیمت پاکت فلایر

برای دیدن قیمت پاکت های فلایر میتوانید به صفحه پاکت پستی فلایر مراجعه کرده و از قیمت هر یک از محصولات دیدن نمایید . اما به طور کلی قیمت پاکت به اندازه و جنس آن بستگی دارد هر چه سایز پاکت بزرگ تر و جنس آن بهتر باشد قیمت آن نیز طبیعتا بیشتر است.

قبل از سفارش پاکت فلایر به چه نکاتی دقت نماییم

  • اندازه و ابعاد پاکت با توجه به محصول
  • تعداد سفارش
  • کیفیت ساخت پاکت
  • قیمت
  • هزینه ارسال

.

نتیجه گیری

به طور کلی پاکت فلایر دارای ویژگی های منحصر به فردی همچون کشسانی بالا و مقاومت در برابر پارگی، ضد آب بودن و محافظت در برابر نور میباشد که در بالا به آنها اشاره کردیم. .امیدواریم که تا اینجا با پاکت فلایر به خوبی آشنا شده باشید و از کاربرد های آن مطلع باشید. 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.