مجله اینترنتی

ایده بسته بندی عینک

اهمیت بسته بندی عینک

اهمیت بسته بندی عینک

کیفیت بسته بندی عینک با توجه به ظریف و حساس بودن آن تا حدودی با سایر محصولات متفاوت است. بر همین اساس معمولا در بسته بندی این محصول، نکاتی در نظر گرفته می شوند. به عنوان مثال در بسته بندی یک عینک باید فضای بسته بندی به نحوی باشد که آسیبی به شیشه یا فریم عینک وارد نشود.

به طور کلی ایده های مختلفی جهت بسته بندی عینک وجود دارند اما، آنچه که در تمام این ایده ها اهمیت دارد تضمین سلامت عینک است. یکی از انواع ایده های بسته بندی عینک استفاده از کارتن بسته بندی است. در رابطه با ایده ها و طرح های بسته بندی لازم به ذکر است که این ایده ها فقط مربوط به زیبایی بسته بندی نیستند بلکه، گاهی اوقات ایده هایی به منظور حفظ سلامت کالا مطرح می شوند.

بسته بندی عینک

  بسته بندی عینک با کارتن

همانطور که اشاره شد کارتن بسته بندی عینک یکی از انواع ایده ها جهت بسته بندی کردن انواع عینک محسوب می شود. دلیل استفاده از کارتن برای بسته بندی کردن انواع عینک، کیفیت این نوع بسته بندی است. در واقع کارتن هایی که از آنها برای بسته بندی کردن انواع عینک استفاده می شوند مقاومت بالایی در برابر ضربه دارند. البته لازم به ذکر است که فقط با استفاده از کارتن بسته بندی عینک نمی توان سلامت عینک را در طول مسیر حمل و نقل تضمین کرد بلکه، لازم است نکاتی را در هنگام این نوع بسته بندی در نظر گرفت. در ادامه به معرفی ایده هایی جهت بسته بندی عینک خواهیم پرداخت.

معرفی ایده های مناسب بسته بندی کردن عینک در کارتن

ایده ها و طرح هایی که برای بسته بندی عینک به کار میروند علاوه بر حفظ سلامت عینک باید در جذب مشتری نیز تاثیر گذار باشند. بر همین اساس بهتر است برای خلق یک بسته بندی جذاب و البته با کیفیت، نکاتی را در نظر گرفت. این نکات شامل موارد زیر هستند.

زیبایی جعبه: یکی از نکات قابل توجه در بسته بندی عینک توجه به شکل ظاهری و رنگ جعبه بسته بندی است. با توجه به اینکه مخاطب در نگاه اول به ظاهر جعبه توجه می کند، به همین دلیل شیک بودن جعبه در جذب بیشتر مخاطب تاثیر چشمگیری دارد. علاوه بر این هر چه بسته بندی شکیل تر باشد نشان دهنده اهمیتی است که فروشنده به مخاطب خود می دهد.

استفاده از محافظ حبابدار: یکی از ایده های بسته بندی عینک که سلامت عینک را تضمین می کند، استفاده از محافظ های حبابدار در جعبه است. در واقع محافظ های حبابدار با توجه به هوایی که دارند مانع شکسته شدن عینک در مسافت های طولانی می شوند.

ایده بسته بندی عینک

استفاده از سلفون: استفاده از سلفون یکی دیگر از ایده های بسته بندی عینک محسوب می شود. در واقع با استفاده از سلفون امکان نفوذ گرد و غبار و یا رطوبت به عینک وجود ندارد همچنین، احتمال خط و خش روی شیشه عینک به صفر می رسد.

سادگی بسته: انتخاب یک طرح ساده برای بسته بندی میتواند یک ایده جذاب و مشتری پسند باشد. منظور از یک طرح ساده، باز و بسته کردن راحت جعبه بسته بندی است.

انواع کارتن مناسب بسته بندی عینک

کارتن های مخصوص بسته بندی کردن عینک بر اساس کیفیت جنس و سایز تنوع زیادی دارند. در ادامه به معرفی دو مدل از کارتن های مناسب بسته بندی کردن عینک خواهیم پرداخت.

 کارتن کیبوردی:

این نوع کارتن یکی از انواع کارتن هایی است که برای بسته بندی عینک از آن استفاده می شود. دلیل استفاده از این نوع کارتن بسته بندی، ویژگیهای آن است. از جمله این ویژگیها می توان به کیفیت بالای این نوع کارتن اشاره کرد. در واقع کارتن کیبوردی به دلیل داشتن درب قفل شونده بهترین گزینه برای بسته بندی محصولاتی مانند عینک است. علاوه بر این به دلیل چند لایه بودن این کارتن، می توان سلامت کالا را تضمین کرد.

کارتن پستی :

یکی دیگر از انواع کارتن بسته بندی عینک، کارتن پستی  است. با توجه به اینکه این کارتن شبیه کارتن های کفش است به آن کارتن کفشی گفته می شود. این نوع کارتن نیز گزینه مناسبی جهت بسته بندی کردن عینک است چرا که، سلامت کالا را تضمین می کند.

بسته بندی عینک

بهترین نوع بسته بندی عینک

با توجه به مطالبی که در رابطه با بسته بندی عینک اشاره شد بهترین نوع بسته بندی، بسته بندی است که کالا را بدون هیچ آسیب فیزیکی به مقصد برساند. بر همین اساس علاوه بر کارتن بسته بندی (با ایده هایی که اشاره شد) استفاده از پاکت حبابدار نیز مانند پاکت پستی گزینه مناسبی جهت بسته بندی کردن عینک محسوب می شود چرا که، پاکت حبابدار نیز کیفیت کالا را به نحو احسنت حفظ می کند.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.