مجله اینترنتی

آشنایی با پاکت ملخی و 3 کاربرد اصلی آن

پاکت ملخی چیست
قبل از گسترش آنلاین شاپ ها از پاکت ها برای ارسال نامه ها، برگه ها و سند های اداری استفاده میشد امروزه نیز با گسترش صنعت پست برای ارسال نامه ها و اوراق اداری از پاکت پستی ملخی استفاده میشود. در واقع پاکت های ملخی، پاکت پستی سایز 120 میباشند و برای بسته بندی و ارسال وسایل کوچک کاربرد دارند. اگر قصد خرید این پاکت پستی را دارید و یا میخواهید بدانید پاکت ملخی چیست؟ این مقاله را تا انتها دنبال کنید.
 

پاکت ملخی چیست؟

ابعاد پاکت ملخی  ۱۲.۵ در ۲۳ سانتی‌متر میباشد. بدلیل اندازه کوچکی که دارد در حوزه های مختلف اداری و سازمان های مختلف بکارگرفته میشود.

پاکت 120 در چه حوزه هایی کاربرد دارد؟

همینطور که در بالا اشاره کردیم بدلیل سایز کوچک این پاکت بیشترین کاربرد پاکت ملخی برای ارسال نامه ها اسناد و مدارک میباشد. اما این پاکت میتواند کاربرد های دیگری نیز داشته باشد.پاکت های 120 در 4 مدل حبابدار، لمینه مشکی و متالایز در بازار موجود میباشند. اگر بخواهید وسایل حساس الکترونیکی همچون فلش و... را ارسال کنید که به نور رطوبت و گرما حساس میباشند میتوانید از پاکت ملخی حبابدار استفاده نمایید.
برای ارسال نامه ها و اسناد محرمانه نیز استفاده از پاکت ملخی نایلون مشکی مناسب میباشد.
 
حبادار سی دی
پاکت ملخی
 

ویژگی پاکت ملخی

حال میخواهیم ویژگی هایی که باعث محبوبیت بالای پاکت ملخی شده را بیان کنیم :
 
  • سایز مناسب برای ارسال نامه ها و اوراق اداری، اسناد و مدارک
  • طراحی با جنس های مختلف
  • مقاوم در برابر نورگرما و رطوبت

 

 

تفاوت پاکت پستی 120 با سایر پاکت ها

بر روی پاکت های پستی 120 محلی برای نوشتن مشخصات فرستنده و گیرنده مشخص شده است اما در پاکت های ساده در لایهای بیرونی و داخلی هیچ طرح یا نوشته ای وجود ندارد.
 
حبادار سی دی
 

خرید پاکت ملخی

اگر فکر میکنید ابعاد پاکت ملخی با ابعاد  ۱۲ در ۲۳ سانتی‌متر با امکان خطای ۱ سانتی‌متر برای محصول شما مناسب است در انتخاب آن شک نکنید و از قیمت مناسب آن برخوردار شوید.
 

نتیجه گیری

پاکت 120 که به پاکت ملخی معروف است و در ابعاد  ۱۲.۵ در ۲۳ سانتی‌متر تولید می‌شود و بسته به جنس داخلی آن به سه نوع پاکت ملخی حبابدار، پاکت ملخی متالایز و پاکت ملخی لمینه مشکی دسته بندی میشود. بنابراین انتخاب برای شما راحت تر است. از این پاکت میتوانید برای ارسال محصولاتی همچون سی دی، باتری، رم ، فلش و... بسته بندی نامه های اداری و محرمانه و همینطور ادویه جات و همینطور لباس های کوچک استفاده کنید.
 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.