مجله اینترنتی

کارتن اسباب کشی چیست؟ و چه تفاوتی با سایر کارتن ها دارد؟

کارتن اسباب کشی

اگر شما هم تابحال یکبار طعم مستاجر بودن را چشیده باشید میدانید که جمع آوری وسایل و بسته بندی آنها بطوریکه کمترین آسیب را به وسایل شما وارد کند چقدر سخت طاقت فرسا میباشد. به همین منظور با رعایت یکسری نکات و فراهم کردن کارتن مناسب برای بسته بندی شما میتوانید از سختی های اسباب کشی بکاهید. 

ما در این مقاله به بررسی اینکه کارتن اسباب کشی چیست و چه کاربرد هایی دارد اشاره کرده ایم.

معرفی کارتن اسباب کشی

مهم ترین چالش در اسباب کشی جمع کردن وسایل و بسته بندی آنها میباشد. در زمان های قدیم که حوزه اسباب کشی رونق الان را نداشت معمولا برای اسباب کشی از کارتن های مقوایی در مغازه ها و میوه فروشی ها استفاده میکردند. اما این کارتن ها معمولا استحکام لازم برای جابجایی را نداشتند و یا کثیف بودنند. به همین دلیل نارضایتی زیادی را به دنبال داشتند.

امروزه شرکت های متعددی اقدام به فروش محصولات لوازم بسته بندی کرده اند که از آنها، کارتن های پستی از مهم ترین آنها میباشد.

کارتن های مخصوص اسباب کشی معمولا ضخامت بالاتری نسبت به سایر کارتن ها دارند و شما میتوانیداین کارتن ها را در ابعاد مختلف سفارش دهید علاوه بر همه اینها کارتن ها تمیز و مرتب مباشند 

کارتن اسباب کشی

تفاوت کارتن اسبابکشی با سایر انواع کارتن‌ها

از تفاوت این کارتن ها با کارتن های معمولی میتوان به دوام و مقاومت بالا و قیمت مناسب آن اشاره کرد.

قیمت مناسب: کارتن های اسباب کشی بدلیل اینکه معمولا بدون طرح و نوشته میباشند از قیمت مناسب تری نیز برخوردار میباشند. به طور کلی بهتر است روی هر کارتن مشخصات آنرا با لیبل مشخص کنید.

داشتن ضخامت چند لایه ای باعث شده تا کارتن اسباب‌کشی ماندگاری و دوام بالایی داشته باشد. به عبارتی دیگر بدنه این کارتن‌ها به زودی از هم پاشیده یا پاره نمی‌شوند. بنابراین افراد می‌توانند وسیله‌های خود را با خیال راحت درون آن‌ها چیده و برای مدت‌های طولانی در انباری نگه‌داری کنند.

ویژگی کارتن اسباب کشی مناسب

بهتر است کارتن ها چندلایه باشند تا از آسیب دیدن آنها هنگام جابجایی جلوگیری شود. کارتن اسباب کشی باید دستگیره هایی داشته باشد که حمل و نقل  را آسان کند.همچنین یک کارتن مناسب باید قسمتی را برای نوشتن مشخصات و یا قراردادن لیبل داشته باشد.

امروزه کارتن های مخصوص اسباب کشی از 3 لایه مختلف تشکیل شده اندکه باعث حفاظت بیشتر از وسایل شما در اسباب کشی می شود.

سایز کارتن اسباب کشی 

کارتن های اسباب کشی در سه اندازه کوچک، متوسط و بزرگ وجود دارند. نکته قابل توجه اینست که برای وسایل گران قیمت و حساس بهتر است از کارتن های کوچک استفاده کنید.

امروزه کارتن های اسباب کشی مدل های متنوعی دارند که هر کدام برای کاربرد خاصی طراحی شده اند. به عنوان مثال بعضی از کارتن ها دارای رخت آویز هستند. با وجود این کارتن ها شما دیگر نگران چروک شدن لباس ها هنگام جابجایی نخواهید شد.

تفاوت کارتن اسباب کشی 3 لایه با پنج لایه

شما میتوانید کارتن های اسباب کشی را بصورت 3 لایه، 5 لایه و یا حتی 7 لایه انتخاب کنید طبیعتا هرچه لایه ها بیشتر باشد مقاومت نیز بیشتر خواهد بود. بهتر است برای بسته بندی وسایلی مانند لپ تاپ و تجهیزات الکترونیکی و... از کارتن های مقاوم تر مثل کارتن 5 لایه و 7 لایه استفاده کنید.

کارتن اسباب کشی

ابعاد کارتون اسباب کشی

بهتر است برای نظم بیشتر در اسباب کشی متناسب با وسایل خود کارتن مناسب را انتخاب کنید. کارتن های اسباب کشی در اندازه های زیر موجود میباشند.

  • کارتن ۳ لایه با ابعاد ۳۰۰ * ۲۰۰ و ارتفاع ۲۰۰ میلی‌متر
  • کارتن ۵ لایه با ابعاد ۴۵۰ * ۲۵۰ و ارتفاع ۲۰۰ میلی‌متر
  • کارتن ۵ لایه با ابعاد ۴۰۰ * ۳۰۰ و ارتفاع ۲۵۰ میلی‌متر
  • کارتن ۵ لایه با ابعاد ۴۵۰ * ۴۰۰ و ارتفاع ۳۰۰ میلی‌متر
  • کارتن ۵ لایه با ابعاد ۵۵۰ * ۴۵۰ و ارتفاع ۳۵۰ میلی‌متر
  • کارتن ۵ لایه با ابعاد ۸۱۰*۲۶۰ و ارتفاع ۱۳۰ میلی متر
  •  

 

خرید کارتن اسباب کشی

شما میتوانید کارتن اسباب کشی مناسب خود همانند کارتن پستی از تولیدکنندگان این صنعت با قیمت مناسب تهیه نمایید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.