مجله اینترنتی

ایده بسته بندی لوازم آرایشی

بسته بندی لوازم آرایشی

ارسال پستی لوازم آرایشی

در سال های اخیر، تعدد آنلاین شاپ ها و گسترش خرید غیر‌حضوری، زمینه را برای خرید اینترنتی بسیاری از محصولات فراهم کرده است. لوازم آرایشی نیز، از این قاعده مستثنی نبوده و بسیاری از افراد از خرید اینترنتی این نوع لوازم استقبال می کنند. امروزه، خرید از منزل تنها با یک کلیک امکان پذیر بوده و دیگر نیازی نیست خریداران، زمان زیادی را برای گشت و گذار حضوری صرف کنند. البته، فعالیت ایده‌آل آنلاین شاپ ها نیز در این زمینه بسیار مهم می باشد. چیزی که در یک خرید اینترنتی بسیار اهمیت دارد، نحوه بسته بندی و ارسال لوازمِ خریداری شده، می باشد. بسته بندی اصولی و مناسب، یکی از راه های افزایش فروش بوده و به جلب رضایت مشتری نیز کمک می کند.

در این میان، بسته بندی محصولاتی که شکننده بوده و نیاز به دقت زیادی در هنگام حمل دارند، اهمیت زیادی پیدا می کنند. لوازم آرایشی نیز از جمله ی این محصولات می باشند و بسته بندی درست آنها، از ایجاد آسیب به آنها در هنگام ارسال جلوگیری می کند. باید توجه داشت که نوع بسته بندی لوازم آرایشی می تواند به حفظ ارزش مادی و مرغوبیت این نوع کالاها کمک کند. علاوه بر این، یک بسته بندی شیک و لاکچری می تواند جلوه خاصی به خرید ببخشد.  بسته بندی لوازم آرایشی معمولا با استفاده از نایلون های حبابدار، سلفون استرچ ها و کارتن های پستی در سایزهای مختلف، انجام می شود. به هر حال، انتخاب پاکت مناسب لوازم آرایشی، با توجه به مقدار و نوع خرید انجام می شود.

بسته بندی لوازم آرایشی

کارتن پستی برای بسته بندی لوازم آرایشی

همانطور که گفته شد، بسته بندی لوازم آرایشی با توجه به شکننده بودن این محصولات و همچنین قیمت بالای آنها، باید با دقت زیادی انجام شود. اغلب فروشگاه های اینترنتی، کارتن های پستی را بهترین پاکت برای بسته بندی و ارسال لوازم آرایشی می دانند. ابعاد استاندارد این کارتن ها و داشتن قسمت مجزایی برای نام فرستنده و گیرنده، از جمله مزایای استفاده از این نوع کارتن ها می باشد. علاوه بر این، نوشتن جزئیات بر روی کارتن پستی، می تواند به ارسال و دریافت به موقع لوازم آرایشی کمک کند.کارتن های پستی سایز نیم، سایز یک، سایز دو و سایز سه، برای بسته بندی لوازم آرایشی مورد استفاده قرار می گیرند. کارتن هایی که دارای سایز نیم هستند، برای ارسال محصولات ظریف و کوچکی که ابعادی کمتر از 9*10*19 دارند، مناسب می باشند.

کارتن های سایز یک دارای ابعاد 10*10*15 بوده و برای ارسال محصولاتی با ابعاد کمتر از این سایز، مناسب می باشند. پاکت بسته بندی لوازم آرایشی سایز دو و سه نیز به ترتیب دارای ابعاد 10*20*15 و 15*20*20 می باشند. برخی فروشگاه های اینترنتی، با شرکت های تولیدکننده کارتن های پستی قرارداد بسته و جعبه هایی با کیفیت را برای ارسال محصولات خود سفارش می دهند. به این ترتیب، می توان کارتن ها را با ابعاد، طرح ها و رنگ های مورد نظر سفارش داد. شما می توانید در صورت حساس بودن محصولات ارسالی، از پرکننده هایی در کارتن های پستی نیز استفاده کنید. باید توجه داشت که ابعاد کارتن به گونه ای انتخاب شود که لوازم آرایشی در هنگام حمل و نقل کمتر تکان بخورند. نحوه قرار دادن لوازم آرایشی در کارتن ها نیز اهمیت داشته و بهتر است این محصولات را به شکلی مرتب و به صورت ایستاده درون پاکت قرار داد.

پاکت بسته بندی لوازم آرایشی

نایلون های حبابدار و سلفون استرچ

یکی دیگر از راه های بسته بندی لوازم آرایشی، استفاده از نایلون حبابدار است. نایلون های حبابدار برای ارسال محصولات شکننده مانند عطر و ادکلن، گزینه بسیار مناسبی می باشند. برخی فروشگاه های اینترنتی با قرار دادن محصول آرایشی در نایلون حبابدار و سپس قرار دادن آن در پاکت های معمولی، بسته را با احتیاط کامل برای خریدار ارسال می کنند. البته، استفاده از نایلون های حبابدار به همراه کارتن پستی نیز، می تواند به سالم رسیدن بسته های پستی کمک بسیاری کند. استفاده از این نوع بسته بندی، به دلیل داشتن حباب های هوا، از وارد شدن ضربه به محصول جلوگیری می کند.

سلفون استرچ نیز یکی دیگر از لوازم مورد استفاده در بسته بندی لوازم آرایشی است. سلفون استرچ نوعی پلاستیک نازک بوده که دور تا دور کارتن محصولات آرایشی پیچیده می شود. این سلفون، از ورود آب و گرد و غبار به درون بسته جلوگیری کرده و مانع از مخدوش شدن آن می شود. این نوع سلفون در ضخامت های مختلفی در بازار موجود بوده که باید با توجه به حساسیت محصولات ارسالی، ضخامت مناسب را انتخاب کرد. چنانچه به محافظت بیشتر کارتن ها نیاز دارید، بهتر است از سلفون های ضخیم تر برای بسته بندی کارتن ها استفاده نمایید.

بسته بندی لوازم آرایشی با پاکت های متالایز و پاکت های نایلون مشکی

پاکت های متالایز، نوع دیگری از پاکت پستی بوده که درون آنها دارای یک لایه آلومینیوم می باشد. از پاکت های متالایز برای بسته بندی آن دسته از لوازم آرایشی که به نور و رطوبت حساس هستند، استفاده می شود. این نوع پاکت ها از محصولات آرایشی شما در برابر نور و رطوبت به خوبی محافظت کرده و خسارت های وارده به این نوع لوازم را به حداقل می رسانند. همچنین، ابعاد این نوع پاکت ها متفاوت بوده و به صورت A3، A4، A5 و غیره در بازار موجود می باشند. معمولا، بهتر است رژلب های مایع و جامد را به دلیل حساسیت به گرما و ذوب شدن، در این پاکت ها قرار داده تا از سالم رسیدن این نوع محصولات به مقصد، اطمینان حاصل کرد.

پاکت پستی نایلون مشکی نیز یکی دیگر از انواع پاکت های پرکاربرد در بسته بندی لوازم آرایشی می باشند. این نوع پاکت ها، دارای یک لایه نایلونی بوده که مقاومت بالایی در برابر پاره شدن دارند. این نوع پاکت ها برای محافظت از لوازم آرایشی گزینه مناسبی بوده و مانع از نفوذ آب به درون محصولات می شوند. قیمت این نوع پاکت ها در مقایسه با پاکت متالایز، ارزانتر بوده و بیشتر برای مواد آرایشی که حساسیت کمتری به نور دارند، استفاده می شود. گاهی می توان از این پاکت ها به تنهایی برای ارسال محصولات آرایشی استفاده نمود، اما باید توجه داشت که مشخصات کامل بسته، فرستنده و گیرنده در روی آن درج شود.

پاکت متالایز

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.