مجله اینترنتی

پاکت پستی حبابدار

پاکت متالایز چیست؟

با گسترده شدن کسب و کار های آنلاین امروزه علاوه بر ادارات و سازمان ها فروشگاه های آنلاین زیادی از پاکت های پستی برای فروش محصولات خود استفاده میکنند. ساده ترین نوع پاکت ها پاکت های کاغذی یک لایه هستند که در گذشته برای فرستادن نامه از آن استفاده میشد. امروزه پاکت های پستی در سایز های مختلف با کاربردهای متفاوت طراحی شده اند که از آن ها میتوان به پاکت پستی متالایز، پاکت پستی حبابدار و... اشاره کرد. ما در این مقاله سعی داریم شما را با پاکت پستی حبابدار آشنا کرده و به کاربرد های آن بپردازیم.

پاکت پستی حبابدار چیست؟

به پاکتی گفته میشود که رویه آن کاغذی میباشد و درون آن با یک لایه نایلون حبابدار پوشیده شده است. وجود نایلون حبابدار در این پاکت ها باعث شده است که مرسوله هنگام حمل نقل و جابجایی آسیب نبیند. امروزه اکثر فروشگاه ها برای ارسال محصولات مهم و ضربه پذیر همچون لوازم الکترونیکی، موبایل، ساعت و... از این پاکت ها استفاده میکنند.

پاکت های پستی حبابدار دارای قسمتی برای نوشتن آدرس فرستنده و گیرنده و محل الصاق تمبر دارند. در زبانه این پاکت ها چسب های دوطرفه ای وجود دارند که برای چسباندن درب پاکت استفاده میشود.

این پاکت ها در 6 سایز مختلف A3، A4، A5، B4، CD و 120 طراحی شده اند. کاغذ استفاده شده در این پاکت ها کاغذ تحریر سفید 80 گرمی میباشد. ویژگی که باعث متمایز شدن این پاکت از سایر پاکت ها شده است ضد ضربه و ضد آب بودن آنهاست.

پاکت پستی حبابدار

معرفی پرفروش ترین پاکت های پستی حبابدار

پاکت پستی حبابدار سایز A4

پاکت پستی سایز A4 از نظر سایز بین دو پاکت A3 ,A5 میباشد. و یکی از پرکاربرد ترین پاکت های پستی حبابدار میباشد و مناسب اکثر کسب و کار ها ی اینترنتی میباشد.

پاکت پستی حبابدار A5

این پاکت پستی نیز یکی از پرکاربرد ترین پاکت های پستی حبابدار است که درب آن چسبی است و فضایی هم برای نوشتن اطلاعات فرستنده و گیرنده همچنین کدپستی و الصاق تمبر است.

عوامل موثر بر قیمت پاکت پستی

پاکت پستی با قیمت های متفاوتی در بازار به فروش میرسند. اما قیمت پاکت های پستی به جنس کاغذ و نایلون بستگی دارد. همچنین با خرید از تولید کننده میتوانید پاکت هایی با کیفیت را با قیمت مناسب تر تهیه نمایید.

  • حجم سفارش
  • نوع پاکت
  • اندازه و سایز پاکت
  • جنس و وزن پاکت
  • طرح پاکت

پاکت پستی متالایز

حجم سفارش:

اگر فروش شما فقط بصورت آنلاین است و برای ارسال محصولات خود از پاکت پستی زیاد استفاده میکنید بهتر است هنگام خرید پاکت، عمده خرید کنید.

نوع پاکت:

به طور کلی پاکت هایی که مقاومت بیشتری دارند و ضد آب و ضد ضربه هستند نسبت به پاکت های معمولی قیمت بالاتری دارند. بنابراین باید براساس نیاز شما تهیه شوند.

سایز پاکت:

آقای پاکت امکان سفارش هر پاکتی را با ابعاد محصول شما آماده کرده است طبیعتا هرچه سایز پاکت پستی بیشتر باشد از قیمت بیشتری هم برخوردار است.

جنس و وزن پاکت:

کاغذ پاکت ها در سه نوع 70 ،80 و 100 گرمی ساخته شده است هرچه گرم کاغذ بیشتر باشد کیفیت بیشتری نیز دارد از دیگر عوامل تاثیر گذار میتوان به جنس کاغذ پاکت ایرانی و یا خارجی بودن پاکت و... اشاره کرد.

طرح پاکت

درست است که پاکت ها با طرح های اقتصادی هزینه بالاتری دارند اما قطعا استفاده از یک طرح اختصاصی برای بسته بندی باعث میشود که همیشه در فکر مشتری ماندگار شوید. و حس خوبی را به مشتری انتقال دهید.

شما میتوانید بهترین جنس پاکت را با قیمت مناسب در هر تعدادی با توجه به نیاز خود خریداری کنید شما میتوانید برای مشاوره رایگان با شماره های زیر تماس بگیرید.

مزایای استفاده از پاکت پستی حبابدار

تصور کنید که بسته هنگام جابجایی دچار آسیب شود این موضوع چقدر میتواند در تجربه خرید مشتری تاثیر گذار باشد. این واقعه میتواند مشتری را ناراضی و از خرید دوباره منصرف کند.بنابراین انتخاب یک بسته بندی ایمن برای ارسال محصولات از مهم ترین اقدامات است.

امروزه کسب کارهای آنلاین زیادی برای بسته بندی و حمل و نقل کالاهای شکستنی و حساس و همچنین اسناد مهم از پاکت های حبابدار استفاده میکنند.

در ادامه به مزایای پاکت پستی حبابدار اشاره خواهیم کرد:

  • وزن سبک
  • قابل بازیافت
  • قابلیت نوشتن آدرس و مشخصات

وزن سبک: وجود حباب های هوا در بسته بندی علاوه بر حفاظت از بسته بدلیل وزن کمی که دارد  برای جابجایی بسیار مناسب است.

قابلیت بازیافت:این پاکت ها بدلیل درست شدن از مواد زیست تخریب پذیر نه تنها در ایران بلکه در تمام جهان مورد استفاده قرار میگیرند.

قابلیت نوشتن آدرس و مشخصات: یکی دیگر از مزایای پاکت حبابدار طراحی بینظیر آن است .شما میتوانید آدرس فرستنده و گیرنده را روی پاکت درج کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.