مجله اینترنتی

کاربرد پاکت پستی متالایز چیست؟

پاکت متالایز

مقدمه

تاکنون اگر قصد خرید کارتن پستی را داشته اید حتما اسم پاکت متالایز را زیاد شنیده اید. این پاکت ها یکی از پر کاربرد ترین پاکت های پستی موجود در بازار میباشند. در این مقاله به معرفی بیشتر این پاکت ها و کاربرد آن ها میپردازیم.

پاکت متالایز چیست؟

این پاکت پستی،  درون آن یک لایه نقره ای رنگ تشکیل شده و بدنه بیرونی آن از جنس کاغذ تحریر سفید میباشد که جایگاه ویژه ای برای نوشتن مشخصات گیرنده و فرستنده در آن مشخص شده است. این لایه متالایزی از جنس فلز آلومینیوم میباشد.

برای بسته بندی و ارسال محصول اتون کافیه محصول رو داخل پاکت بزارید و درب آن را به کمک چسبی که در انتها پاکت قرار گرفته پلمپ کنید و در روی پاکت نیز مشخصات فرستنده و گیرنده را بنویسید.

پاکت متالایز

چرا پاکت پستی متالایز؟

با استفاده از پاکت پستی متالایز دیگر نگران خطراتی که در زمان حمل و نقل محصول آنرا تهدید میکند نباشید زیرا این پاکت پستی در برابر نور و رطوبت مقاومت زیادی دارد. ضمن اینکه میتوان نوشته و طرح دلخواهی را برای لایه بیرونی در نظر بگیرید.

  • تنوع در ابعاد
  • وزن مناسب
  • مقاوم در برابر پارگی
  • جلوگیری از نفوذ رطوبت و آب به درون پاکت
  • جلوگیری از نفوذ نور به درون پاکت
  • یسته بندی آسان: دارا بودن درب چسبی برای بسته بندی
  • مناسب برای بسته بندی و ارسال محصولات از طریق پست
  • کیفیت بالا کاغذ تحریر استفاده شده در بدنه و لایه متالایز درونی و قیمت مناسب

پاکت پستی متالایز

کاربرد پاکت پستی متالایز

اکثر مشتریان دوست دارند بدانند که استفاده از پاکت پستی برای استفاده در چه صنعت هایی مناسب است. تقریبا تمام فروشگاه های اینترنتی میتوانند از پاکت های متالایز استفاده کنند اما کسانی که به فروش لوازم الکترونیکی همچون شاژر و.. میپردازند این پاکت ها بهترین گزینه برای بسته بندی محصولاتشان میباشد. علاوه بر آن ها استفاده از این پاکت ها برای بسته بندی وسایل شکستنی نیز بسیار توصیه میشود. از آنجا که این پاکت ها در برابر نور و رطوبت مقاوم میباشند فروشندگان میتوانند از این پاکت ها برای بسته بندی و ارسال محصولاتی همچون زیورآلات و خوراکی های مختلف و همینطور ادویه جات استفاده کنند.

ابعاد پاکت پستی متالایز

شما میتوانید پاکت های پستی را در سایز های مختلف متناسب با محصولی که دارید تهیه کنید. شما میتوانید پاکت های پستی را از سایز های مختلف A3  ، A4 ، B4   و B5  و... استفاده کنید.

جدول سایز پاکت های پستی متالایز

پاکت پستی متالایز ب۵25*17.5
پاکت پستی متالایز آ۴32*22
پاکت پستی متالایز آ۳42*32
پاکت پستی متالایز ۱۲۰22.5*12
پاکت پستی متالایز ب۴30*27

پاکت متالایز

 

نکاتی که قبل از سفارش پاکت پستی باید به آن توجه کنیم:

  • حتما قبل از خرید پاکت اندازه محصول خود را اندازه گیری کنید تا بهترین انتخاب را داشته باشید.
  • اگر فروش اینترنتی دارید بهتر است خرید خود را بصورت عمده انجام دهید.
  • نکته بسیار مهم توجه داشته باشید که پاکت های متالایز از بسته شما در برابر نفوذ نور و رطوبت محافظت میکنند و مقاومتی در برابر ضربه و یا فشار هنگام جابجایی ندارند.

نتیجه گیری

به طور کلی لایه داخلی این پاکت ها از آلومینیوم و لایه بیرونی آن دارای قسمتی برای مشخصات فرستنده وگیرنده میباشد که دارای 5 سایز مختلف میباشد. این پاکت ها برای بسته هایی که در برابر نور و رطوبت حساس میباشند مناسب میباشد.

اگر علاوه بر رطوبت، آسیب ندیدن بسته نیز برای شما اهمیت بالایی دارد میتوانید برای ارسال از پاکت حبابدار استفاده نمایید.

امیدواریم که در انتخاب پاکت ها توانسته باشیم به شما کمک کرده باشیم تا هنگام خرید بهترین انتخاب را داشته باشید . مجموعه آقای پاکت بهترین پاکت های پستی متالایز را با مناسب ترین قیمت توید کرده است برای مشاوره بیشتر میتوانید باشماره های زیر در ارتباط باشید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.