مجله اینترنتی

معرفی بهترین پاکت پستی برای ارسال لباس

بهترین بسته بندی برای ارسال لباس

بهترین پاکت پستی برای لباس

شاید بتوان گفت یکی از دغدغه های مهم فروشگاه های اینترنتی انتخاب یک پاکت پستی مناسب برای ارسال محصولات خود میباشد در مقالات قبلی در مورد اهمیت بسته بندی در فروش صحبت کردیم حال میخواهیم شما را با بهترین نوع پاکت ها برای ارسال لباس آشنا کنیم.

پاکت پستی برای لباس

 

سایت ایران بیزینس گوچ درباره تاثیر بسته بندی در فروش اینطور گفته است:

 

برندها به طور متوسط حدود 7 ثانیه فرصت دارند تا قبل از اینکه مشتری به سراغ گزینه بعدی برود تأثیر خوبی روی او بگذارند. طراحی بسته بندی موثر و جذاب نه تنها باعث می شود که یک محصول نسبت به محصولات دیگر برتری پیدا کند، بلکه ارزش های برند را نیز منعکس می کند.

معرفی بهترین پاکت برای ارسال لباس

  1. پاکت پستی لمینه مشکی
  2. پاکت پستی لمینه متالایز
  3. پاکت پستی حبابدار

پاکت پستی لمینه مشکی

پاکت پستی لمینه مشکی به دلیل ساختاری که دارد مانع عبور نور، گرما و رطوبت به داخل بسته میشود. در واقع با خرید این بسته خیال شما از سالم رسیدن بسته راحت است. پاکت لمینه مشکی از دولایه تشکیل شده که لایه خارجی آن از جنس کاغذ تحریر و لایه داخلی آن از ماده پلی اتیلنی است.

پاکت پستی لمینه متالایز

این پاکت نیز مانند پاکت لمینه مشکی دارای دو لایه میباشد با این تفاوت که لایه داخلی پاکت پستی متالایز ازآلمینیوم تشکیل شده است و براق بودن پاکت نیز به همین خاطر میباشد.

بهترین بسته بندی برای لباس

پاکت پستی حبابدار

علت نامگذاری این پاکت ها به پاکت پستی حبابدار بدلیل وجود نایلون حبابدار میباشد . پاکت های پستی حبابدار نیز مانند دو نوع دیگر دارای دو لایه داخلی و خارجی هستند که لایه داخلی آن از جنس نایلون است.

نایلون داخل این پاکت ها نیز به عنوان یک ضربه گیر عمل کرده و یک انتخاب عالی برای بسته بندی پوشاک میباشد.

شاید برایتان سوال شده باشد که کدام یک از این سه نوع پاکت پستی برای ارسال لباس مناسب تر است؟ در جواب باید گفت که هر سه نوع انتخاب خوبی میباشد اما اگر لباس شما کار دست و یا جواهر دوزی دارد و ارزش بالایی برای شما دارد بهتر است که از پاکت پستی حبابدار استفاده کنید.

انتخاب پاکت مناسب کاملا بستگی به نیاز شما دارد به طور مثال اگر معیار شما برای خرید پاکت ارزان بودن ان میباشد پاکت پستی مناسب شما دو نوع دیگر میباشد زیرا پاکت پستی حبابدار قیمت بالاتری دارد.

 

بهترین سایز پاکت پستی برای لباس

قطعا نمیتوان برای ارسال یک تیشرت و کاپشن از یک سایز پاکت استفاده کرد ولی به طور کلی پاکت پستی a3 , a4  از پرفروش ترین و کاربردی ترین پاکت ها میباشد.

امیدواریم که این مقاله شما را در انتخاب بهترین پاکت پستی برای ارسال لباس کمک کرده باشد.

مشاهده پاکت پستی

ویژگی های پاکت پستی مناسب برای لباس

امروزه شرکت های بسته بندی سبک های مختلفی را برای پاکت ها طراحی و تولید کرده اند که این مورد ممکن است انتخاب را برای شما سخت کند. در همین راستا برای خرید بسته بندی باید به نکاتی که در ادامه اشاره میکنیم دقت کنید تا بهترین انتخاب را داشته باشید.

  1. محافظت از لباس حین جابجایی و ارسال
  2. وزن پاکت پستی
  3. قابلیت انعطاف پذیری
  4. قیمت مناسب پاکت پستی
  5. ظاهر مناسب

 

بسته بندی شال

 

محافظت از لباس حین جابجایی و ارسال:

قطعا اولین هدف برای بسته

بندی لباس محافظت از آن برای جلوگیری از کثیف شدن پاره شدن و… در جابجایی و ارسال میباشد.

 پس باید پاکتی را انتخاب کنید که ورود گرد و غبار رطوبت و… را به داخل پاکت غیر ممکن کند و از پارگی، کثیفی و آسیب جلوگیری کند.

وزن پاکت پستی:

هرچه وزن پاکت سبک تر باشد بهتر است زیرا وزن زیاد جابجایی را دشوار خواهد کرد و هزینه ارسال نیز بیشتر خواهد شد.

قابلیت انعطاف پذیری:

پاکت ها باید طوری باشند که براحتی تا شوند و فضای اولیه کمتری را اشغال کنند به همین خاطر پاکت های منعطف محبوبییت بیشتری در بسته بندی لباس دارند ضمن اینکه انعطاف بالای پاکت باعث میشود محصول تغییر شکل ندهد و مچاله و فشرده نشود.

 

ظاهر مناسب

 هر چقدر که محصول کیفیت بالایی داشته باشد اما اگر ظاهر و بسته بندی خوبی نداشته باشد در نگاه اول ممکن است مشتری را نسبت به محصول شما دلسرد کند و منجر به خرید نشود به همین خاطر باید از بسته بندی استفاده کنید که علاوه بر  استحکام از زیبایی قابل قبولی برخوردار باشد.

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.