مجله اینترنتی

جعبه کیبوردی چیست؟ مشخصات و ویژگی ها

کارتن پستی کیبوردی

امروزه با گسترش کسب و کار ها لوازم بسته بندی نیز تنوع زیادی پیدا کرده اند یکی از بسته بندی های مناسب برای محصولات استفاده از کارتن های کیبوردی میباشد. این جعبه ها از جدیدترین مدل های کارتون کیبوردی هستند و برای بسته بندی لوازم آرایشی و لوازم تحریر و پوشاک مورد استفاده قرار میگیرند.

کارتن کیبوردی چیست؟

جنس این کارتن ها از کرافت میباشد و از دو زبانه در اطراف آن تشکیل شده است همانطور که از نام آنها پیداست این کارتن ها همچون شکل ظاهری لب تاپ را دارند و نسبت به سایر کارتن پستی ها جدید تر میباشند.برای درک کردن آسان تر شکل این کارتن ها میتوان کارتن پیتزا را مثال زد.

 

کارتن کیبوردی چیست

کارتن های کیبوردی برای چه محصولاتی مناسب است؟

این کارتن ها ارتفاع زیادی ندارند به همین دلیل برای وسایل کم عمق معمولا استفاده میشوند.اکثر فروشگاه های آنلاین کتاب، لوازم جانبی، لباس و غیره برای ارسال محصولات فروشگاهی خود از آنها استفاده میکنند.

ویژگی های کارتن کیبوردی

  • مقاومت بالا
  • امکان چاپ اختصاصی
  • ارسال مطمئن
  • قابلیت حمل آسان
  • ظاهر زیبا

مقاومت بالا: یکی از مهم ترین ویژگی های این کارتن ها مقاومت بالای آنهاست این کارتن ها طول عمر بالایی دارند و میتوانند در دراز مدت استفاده شوند در نتیجه اگر به دنبال خرید کارتن کیبوردی با کیفیت هستید از کارتن های کیبوردی غافل نشوید.

کیفیت بالای کارتن های کیبوردی باعث میشود خریدار پس از دریافت بسته بعد ها نیز از کارتن استفاده کند و یا برای هدیه دادن از آن استفاده کند و اینگونه برند شما در ذهن خریدار ماندگار تر شود.

ارسال مطمعن: طراحی این کارتن ها طوری است که درب آن به طور کامل چفت میشود و امکان باز شدن آن در جابجایی نیست و شما میتوانید با خیال راحت بسته را ارسال کنید. نکته قابل توجه اینست که در بسته بندی این پاکت ها نیاز به وسایل بسته بندی همچون نوار چسب نیست. اگر محصول شما ارزش بالایی دارد و نگران جابجایی آن هستید بهتر است از این مدل کارتن ها استفاده کنید.

قابلیت حمل آسان: کارتن های کیبوردی اصطلاحا بد بار نبوده نه بسیار بزرگ و نه بسیار کوچک هستند و هنگام حمل و نقل نیز فضای زیادی را اشغال نمیکنند.

ظاهر زیبا: مدل جدید این کارتن ها باعث شده است آنها متفاوت تر از سایر مدل های کارتن دیده شود و برای کاربر جالب تر باشد.

امکان چاپ اختصاصی: استفاده از برند طرح و رنگ اختصاصی در کارتن های کیبوردی میتواند زیبایی این کارتن ها را چند برابر کند شما با اختصاصی کردن کارتن های کیبوردی علاوه بر کیفیت بالا بسته بندی زیبا نیز خواهید داشت.

کارتن کیبوردی چیست

کاربرد کارتون کیبوردی

شاید با خود فکر کنید که کارتن های کیبوردی فقط برای محصولات خاصی کاربرد دارند اما باید بدانید که اینطور نیست شما میتوانید با تغییر دادن سایز و اندازه کارتن از ان در بسته بندی محصول خود استفاده کنید

در ادامه به کسب و کار هایی که از این مدل کارتون ها استفاده میکنند اشاره میکنیم:

  • بسته بندی خشکبار آجیل و پسته
  • استفاده به عنوان کارتن پستی
  • بسته بندی میوه خشک
  • بسته بندی چای
  • بسته بندی خوراکی
  • بسته بندی کتاب
  • بسته بندی فست فود و…

هنگام خرید جعبه کیبوردی به چه مواردی توجه کنیم؟

بهتر است ادرس شبکه های اجتماعی همچون اینستاگرام و وبسایت ، آدرس فروشگاه، لوگو کسب و کار شما و همچنین اطلاعات کوتاهی از محصول بر روی بسته بندی قرار گیرد.

ابعادی را برای بسته بندی انتخاب کنیدکه متناسب با محصول شما و اطلاعاتی که قرار است بر روی آن قرار گیرد انتخاب شود.

رنگ جعبه را متناسب با هویت برند خود انتخاب کنید. طراحی بسته بندی باید طوری باشد که حتی افرادی که با برند شما آشنایی ندارند پس از دیدن بسته بندی زمینه فعالیت شما را حدس بزند.

جنس جعبه های کیبوردی

اکثر کارتن های کیبوردی از قالب آماده کارتن ها تولید میشوند اما اگر بخواهید میتوانید از مدل های سفارشی نیز انتخاب کنید.

قیمت

قیمت کارتن معمولا عدد ثابتی ندارد و به عواملی همچون جنس مقوای بسته، ابعاد و سایز بسته، تعداد کارتن های سفارش داده  بستگی دارد. بهتر است هنگام خرید به کیفیت کارتن دقت کنید. اگر کارتن را از کارخانه هایی که به صورت کلی و عمده به فروش میرسانند خرید کنید به صرفه تر است.

نتیجه گیری

امیدواریم که با کارتن های کیبوردی آشنایی لازم را کسب کرده باشید و هنگام خرید کارتن به مشکلی برنخورید . دقت داشته باشید که بسته بندی نقش مهمی در بازاریابی محصول شما دارد و از اهمیت ان در کسب و کار غافل نشوید.

مجموعه آقای پاکت بیش از چند سال است که در زمینه چاپ و تولید کارتن های پستی فعالیت دارد و شما میتوانید متناسب با نوع محصولی که دارید انواع کارتن های پستی و پاکت های پستی را سفارش دهید. ما با حذف واسطه ها سعی در  ارائه محصولاتی با کیفیت و قیمت مناسب کرده ایم.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.