مجله اینترنتی

معرفی انواع پاکت پستی a4  + راهنمای خرید

انواع پاکت پستی a4

معرفی انواع پاکت پستی A4

پاکت پستی A4  یکی از انواع پاکت های پستی معروف و پرفروش است. که در صنعت پست و ارسال کاربرد زیادی دارد. امروزه با گسترش فروش اینترنتی و خرید کردن مردم بصورت آنلاین، نیاز مردم به استفاده از پاکت های پستی بیشتر از قبل شده است.

در مقالات قبلی به این موضوع اشاره کردیم که بسته بندی محصول همانند کیفیت محصول از اهمیت زیادی برخوردار است. بسته بندی شما باید طوری باشد که سلامت رسیدن بسته به مقصد را تضمین کند. در این راستا ما قصد داریم در این مقاله به معرفی انواع پاکت های پستی A4  بپردازیم:

  • پاکت پستی A4 لمینه متالایز
  • پاکت پستی A4 لمینه مشکی
  • پاکت پستی A4 حبابدار

برای آشنایی بیشتر با هرکدام از پاکت ها تا انتها همراه ما باشید.

معرفی پاکت پستی A4

پاکت پستی A4  طوری طراحی شده است که برای بسته بندی انواع محصولات کاربرد دارد به همین دلیل به یکی از پرفروش ترین پاکت های پستی تبدیل شده است.

ابعاد پاکت‌های پستی سایز A4 بصورت زیر است:

 32.5 سانتی متر طول

 24 سانتی متر عرض

نکته : برای بسته بندی کالاها باید به این موضوع دقت بسیاری داشته باشید که ابعاد کالای شما متناسب با ابعاد این پاکت پستی باشد زیرا کوچک بودن پاکت ممکن است باعث آسیب کالا در مسیر رفت و آمد شود.

پاکت پستی A4 لمینه متالایز

این پاکت از دو لایه مختلف تشکیل شده است. لایه بیرونی آن از جنس کاغذ است که میتوانید براحتی آدرس و مشخصات را برروی آن بنویسید.

لایه داخلی آن یک ورق آلومینیومی است که نقش اصلی را ایفا میکند. این لایه داخلی از کالای شما در برابر نور و گرما و همینطور خط و خش محافظت میکند.

کاربرد پاکت پستی A4 لمینه مشکی

پاکت پستی لمینه مشکی، به خوبی می‌تواند از کالاهای شما در برابر نور، گرما، حرارت و رطوبت محافظت کند.

این نوع پاکت برای محصولاتی که نباید در معرض آفتاب قرار گیرند بسیار مناسب است به طور مثال محصولات الکترونیکی و خوراکی ، دارویی.

امروزه اکثر فروشگاه های لوازم آرایش برای ارسال محصولات خود از این نوع پاکت استفاده میکنند.

به این نکته توجه داشته باشید که پاکت پستی لمینه متالایز و لمینه مشکی هیچ کدام برای کالاهای حساس و شکستنی مناسب نیستند. زیرا این پاکت‌ها برای نگه داری از این کالاهای حساس هیچ گونه محافظی ندارند.

کاربرد پاکت پستی A4 حبابدار

یکی از پرطرفدار ترین پاکت پستی، پاکت A4 حبابداراست.به دلیل ساختار خاص و کاربردی که دارد بسیار مورد استفاده کسب و کارها قرار میگیرد.

این پاکت پستی نیز دارای یک ساختار دو لایه است که جنس هر دو لایه آن با یک دیگر متفاوت است. جنس لایه بیرونی آن از کاغذ تحریر است و قابلیت نوشتن دارد ولایه داخلی از یک ورق نایلون حبابدار تشکیل شده است. حباب های هوا درواقع بهترین محافظ برای کالاهای حساس و شکستنی شما مانند، ظروف شیشه ای، مجسمه، گوشی موبایل و... است.

 

از کجا پاکت پستی A4 تهیه کنیم؟

بعد از انتخاب مناسب ترین نوع پاکت برای محصول شما نوبت به خرید از یک فروشگاه معتبر است که ما به شما آقای پاکت را پیشنهاد میدهیم شما با خرید از آقای پاکت از مزایای زیر بهره خواهید برد.

  • امکان خرید بدون واسطه وبا قیمت عالی
  • تنوع بالا محصولات پستی و بسته بندی
  • امکان سفارش بصورت تکی و عمده
  • ارسال به سراسر کشور

نتیجه گیری

امیدواریم که تمام نکاتی که لازم است بدانید را گفته باشیم و با انواع پاکت های A4  آشنا شده باشید و همینطور بتوانید بهترین نوع پاکت را متناسب با محصول خود تهیه کنید در آخر توجه داشته باشید که امروزه بدلیل رقابت بالا بین آنلاین شاپ ها تنها به کیفیت محصول بسنده نکنید بلکه به عوامل تاثیر گذار دیگر همچون نوع بسته بندی توجه کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.