مجله اینترنتی

بهترین بسته بندی برای ارسال کتاب

بسته بندی برای ارسال کتاب

بسته بندی مناسب برای کتاب

امروزه بسیاری از مردم بدلیل کمبود وقت از فروشگاه های آنلاین خرید میکنند. کتاب ها نیز از این قضیه جدا نیستند و خرید و فروش اینترنتی کتاب بسیار رواج پیدا کرده است.

مهم ترین مساله سالم رسیدن کتاب بدست مشتری است. به همین خاطر میتوانید از پاکت متالایز، پاکت نایلون مشکی و کارتن پستی استفاده کنید. ما در این مقاله به بررسی هر کدام از وسایل بسته بندی میپردازیم.

نکات مهم برای خرید بسته بندی کتاب

بسیاری از افراد حس میکنند بسته بندی کتاب سخت است و اینکار را پیچیده میدانند اما با رعایت چند نکته میتوانید بهترین بسته بندی را داشته باشید.

بسته بندی کتاب

در نظر گرفتن وزن کتاب

همانطور که میدانید کتاب ها براساس تعداد صفحات، وزن های مختلفی دارند و برای همه کتاب ها استفاده از یک نوع بسته بندی انتخاب درستی نیست. بطور مثال هنگام استفاده از کارتن پستی برای کتاب حتما به وزن کتاب دقت نمایید زیرا استفاده از پاکت پستی نازک میتواند هنگام حمل و نقل باعث پاره شدن آن شود.

پیشنهاد میکنیم برای ارسال کتاب های قطور از کارتن پستی 5 لایه استفاده کنید.

بسته بندی ضدآب

خیس شدن یکی از خطراتی هست که باید به آن توجه کافی داشته باشید شما میتوانید برای درامان ماندن از این خطر از پاکت های لمینه مشکی و همینطور پاکت پستی متالایز استفاده کنید.

بسته بندی کتاب

استفاده از پاکت پستی

با توجه به سایز کتاب شما میتوانید از پاکت پستی مناسب استفاده کنید. به طور معمول پاکت های زیر از پرفروش ترین پاکت ها برای ارسال کتاب میباشند.

  • پاکت نایلون مشکی سایزA4
  • ، پاکت نایلون مشکی A3 و
  • پاکت متالایز B4 

استفاده از کارتن کیبوردی:

کارتن کیبوردی که به کارتن لپ تابی نیز معروف است از جدیدترین مدل های کارتن پستی میباشد . این کارتن ها براحتی باز و بسته میشوند به همین دلیل در بین خریداران طرفدار زیادی دارند. 

بسته بندی کتاب

مهر و موم کردن پاکت

علاوه بر دقت به ضخامت کارتن به مهر و موم کردن آن نیز دقت نمایید.تا هنگام جابجایی دچار مشکل نشوید. به همین جهت میتوانید از چسب پهن 5 سانتی برای محکم کردن درب کارتن پستی استفاده کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.